úterý 1. dubna 2014

I cesta muze byt cil

Tak je to tu.... Po mesicich priprav jsem proste zaklapl doma na Hurce laptop a odjel na Bali. Zvlastni pocit se takhle sebrat a vsechno/vsechny na chvili opustit. Krom Martina, ktery dorazi v utery.

Pokud by nekoho zajimalo, zda se da prenocovat na Heathrow v odletove hale tak neda. Tuto odpoved mi google nedal, za to mi ji dal security typek, ktery me tam pred dvanactou vyhmatl a vyhodil. Nezbylo tedy nic jineho nez si to dat pekne na punkace na zemi v priletove-verejne hale spolu s dalsimi cca 30-ti noclezniky. Batoh s notasem pekne na bricho, obejmout a dobrou. 

Tri dny na ceste a dve noci po letistich samozrejme neni zadny med. 
Ale je potreba se na to kouknout pozitivne - dat si po ceste do Bombaje indicky pivko a bollywoodsky film v zaplave indu vsude kolem a v sedacce, do ktere se nevejdu taky neni spatny :) Navic, Indicka aerolinka samozrejme serviruje indicky jidlo - uz zadny chicken or fish ale hezky pekne kari a spol.

Prenocovani na Bombajskem letisti je zajimava zkusenost. Je to zaroven asi nejcistsi a nejvonavejsi zpusob jak videt Indii. Vyhoda taky je, ze vas nevyhodi na noc ven. Letadla odletaji temer kazdych 15 min vcetne noci, takze se da docela solidne prenocovat. 


Jedine dva negativni zazitky jsou lehky smradek a komari. Presto nic co by se nedalo prezit. Vetsi prekvapeni si na me ale kluci opaleny prichystali kdyz jsem odletal. Tato historka zacina uz v Anglii, kdyz jsem se letusky ptal proc maji vsichni visacku na prirucnich zavazadlech a ja ne. Pry ji nepotrebuju. Jeji potrebuju jsem ale okusil, kdyz me nechteli pustit do letadla pri odletu. Kazdemu totiz pri priletu do Bombaje proskenuji zavazadlo a jako dukaz slouzi prave razitko na tu visacku. Co udela Ind, kdyz visacka neni? No nic...
Takze druhy den, jeho kolega, ktery neumi anglicky, jen mava rukama a nechce me pustit do letadla. Nastesti me zachranila letuska, ktera nekde schrastila visacku jine spolecnosti, jineho inda vlastniciho razitko. Po negativni odpovedi na otazku, zda mam v tasce neco ostreho, mi bylo dovoleno odcestovat.

Singapore byl snesitelnejsi v tom, ze me po 2 nocich po letistich cekala postel. Jedna z nejlevnejsich variant a zaroven ta nejbliz k letisti byla ok na prespani. Holo-pokoj bez okna splnil svuj ukol, rozhodne me privital asi nejmladsi recepcni, co jsem kdy potkal...



Zaroven uz se projevuje vyskova rozdilnost. Ne ze by v Cechach nebyla, ale JV Asie je JV Asie. Prvni lidi me zastavuji, zpovidaji, foti... Po kratke veceri to zatahuju a budim se druhy den rano v totalnim cracku.

Presunuju se na letiste a ceka me posledni let. Ozvu se z Bali... :)





Žádné komentáře:

Okomentovat