pondělí 14. dubna 2014

Den na Bali

Napadlo me dneska na surfu, kdyz jsem cekal na vlnu, ze by bylo dobre nastinit, jak to tu vlastne probiha - jak vypada takovy normalni pracovni den tady u nas na Bali. Nize je tedy popis toho, co se delo dnes - docela povedene, az na mirne spalene predloktni. :)

V 9h budicek, nejaka ta hygiena a hura na snidani. Snidane je v soucasnem ubytovani slabsi - kousek ovoce, nejaky tousty s dzemem, kafe, dzus a voda.

Po snidani jsem se sebral a vyrazil na plaz, surfovani uz mi po nekolika dnech jineho programu chybelo. Nasel jsem sympataka Chandru (nebo spis on me), ktery mi dal k sleve i nejaky tipy a rady. Obhlednul me ve vode, zminil chyby, ktere delam, a poupravil muj styl. (Na fotce neni Chandra, ale Adam). Zatim se spis tak placam, zitra musim trenovat...



Z plaze jsem se vratil na hotel, dal si nejaky cviceni (kliky a 30-day-squat-challenge) a pak relax chvilku v bazenu (cti brouzdaliste).


Rucicka hodin se pomalu tahne kolem jedne hodiny odpoledni, zcheknu pracovni mail, odpovim na dulezite maily a bezim na obed. Dneska jsme zvolili na doporuceni naseho recepcniho Katuta takove sympaticke misto, kde vari tradicni jidla. V teto "restauraci" navic nabizeji mobilni telefony. To je docela casta kombinace zbozi, ktera me stale neprestava udivovat. Konkurovat tomu muze asi jen obchod s damskym oblecenim a zaroven prodejna letenek a zajezdu kamkoliv.

Kolem druhe jsem zpet, startuju pocitac, dam si 20min oddech a zacinam pracovat. Prace mi vystaci na dalsich 9-10 hodin, nejak po pulnoci to vypinam. Dam si jeste bazen na schlazeni, jedno pivko na sklidneni, u toho vyridim soukromou korespondenci, Skypy a jdu na kute. Kolem druhe usinam. Den je tu tedy docela dlouhy a docela vysilujici. To samozrejme ale neni stezovani si - ma to svoje grady :)

Zdravim z prace!




Žádné komentáře:

Okomentovat