sobota 3. května 2014

Rozlouceni s Bali

Ok, takze smutna chvilka prichazi. Sedim na letisti a cekam na spoj do Singapore. Po peti tydnech jako posledni ucastnik zajezdu zaviram kram, vyklizim hotel a opoustim Bali.

Rano bylo narocnejsi nez normalne - po posezeni s Majrou a par Jaggermeisterech se objevil prvni naznak kocovinky, ale nic co se neda zvladnout. Akorat ty posledni surfy, ktere jsem jeste planoval jsem nestihl. Jen vratit kartu do fotaku Chandrovi, dojet se rozloucit a vyzvednout veci z cistirny.

Motorky jsem nechal v hotelu, na hlavni si stopnul ridice na letiste. Vtipny je rozmezi ceny. Taxikari rikaji ze cesta na letiste je za 200tis, ofiko a rozumna cena  je 50-60tis a tento typek chtel 75tis. Nechtelo se mi se s nikym handrkovat, do kapsy jsem si tedy dopredu vzal jen 59tis a s nimi maval kolem - ze odjizdim a vic proste nemam. Typek nastesti docela v pohode, navic uz tam postaval asi docela dlouho, takze bez velkych cavyku jsme se domluvili docela rychle.

Dalsi plany jsou Singapore, Kuala Lumpur, Borneo a pak se uvidime. Mozna jeste jednou na skok Bali. Uvidime... Zase se nejak ozvu.

Je cas jit....



Žádné komentáře:

Okomentovat